Založ si blog

Mojej maminke

     Usmievaš sa mami.   Tvoje srdiečko je šťastné. Usmeješ sa, keď ma vidíš zdravú, aj keď práve vyliala horúcu som  kávu na koberec.

     Chýbaš mi mami, keď si v práci.  Ja  viem,  že tam  chodiť musíš a z nej že Ťa bolia nožičky.  Viem aj, že tešíš sa, keď Ťa doma čakám Ja, Tvoj čertík maličký. 

     Teším sa na Tvoje teplé dlane, ktoré vyliečia mi chorú hlavičku a tiež, keď Ti podarí sa vyprať tú čiernu škvrnu na tričku. 

     Mám rada, keď ískaš mi vlásky  pred spaním. Mami, ja pred všetkým zlým Ťa ochránim.  

     Vieš Mami,  čo je najsladšie ? Nie medík mami ! Predsa pusa od Teba mojej mamičky.

     Prepáč mamička, že občas plačem.      

     Vieš mami, ja musím.   Niekedy musím plakať, lebo mám v očiach veľa vody a musí von.

     Prepáč mami, že Ťa občas zlostím. To len vtedy, keď do mňa vbehne tých sto čertov.

     Vieš,  ja ľúbim chvíle, keď sme spolu traja : Ty, ocinko a ja.

     Pani učiteľka v škôlke vravela, že bez slniečka by sme nežili.

     Ja som len Tvoje malé dievčatko, ale viem Mami, že Ty si moje slniečko. 

     Kamarátka Emka  vravela mi, že každý má svojho anjela.

     Myslím ale mami, že ja mám Teba. 

     Ocko vravel, že bude sviatok mamičiek, tak ja Ti poviem prianie :

      “ Nech dnes a denne cítim teplé Tvoje dlane  “ 

      A ešte sľub Ti môžem dať :

      “  Že celý život Ťa budem držať za ne, lebo ľúbim Ťa “    

        Všetko naj Ti maminka !

       

        Ti želá Tvoja dcérka malinká   

  ,

Kto prinúti samosprávu šetriť ? ZMOS či ZOMOS ?

23.09.2010

Vláda sa zachovala správne. Treba šetriť na výdavkoch štátnej správy. Kto však udrží na uzde samosprávu ? Kto udrží na uzde samosprávu v obciach a mestách, ktorá prakticky nemá zákonom daný horný strop na odmeny ? Kto udrží na uzde samosprávu, ktorej poslanci môžu svojmu starostovi (primátorovi ) zdvihnúť jeho už aj tak veľkorysý plat ( najmä pri menších obciach [...]

Čerstvú krv do územnej samosprávy

27.04.2010

Obecná samospráva na Slovensku potrebuje urýchlene transfúziu. Potrebuje čerstvú dávku tvorivosti, dravosti a efektívnosti. Obce a mestá sú živé organizmy, ktoré potrebujú flexibilne reagovať na rýchlo sa meniacu realitu. Dnes mnohí predstavitelia samosprávy, starostovia a poslanci, najmä v obciach, pôsobia unavene a opotrebovane. Mnohí [...]

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Credit Suisse, UBS

Švajčiarske mesto Vernier zakázalo bilbordy, Zürich a Bern ho chcú nasledovať

27.07.2024 06:12

Nenápadné švajčiarske mesto Vernier s 38 000 obyvateľmi sa stalo prvou švajčiarskou obcou, ktorá vo svojich uliciach zakázala komerčnú reklamu.

Bomburáčik, Horehronie

Neviete kam na výlet? Horehronie ponúka letné hity. Zbojnícka strela, Bomburáčik či rodný dom slávnej slovenskej spisovateľky

27.07.2024 06:00

Kraj bohatý nielen na krásnu prírodu, ale aj rôzne atrakcie, ponúka tiež hviezdne divadlo pod Chramošským viaduktom s romantickým piknikom pod rúškom noci.

koláž, fotky, mReportér

Legendárna AC/DC v plnej paráde. Najväčší hit rozpálil 100-tisíc ľudí, pozrite si, ako to vyzeralo

27.07.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

baksa

Dobre vidíme len srdcom. To podstatné je očiam neviditeľné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 8356x
Priemerná čítanosť článkov: 2785x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy